4 Mart 2020 Çarşamba

İnternetten Alınan 2.El Kombi Arızalı Çıkarsa Ne Yapılmalı?


Sıfır kombi alıp da sorun yaşayan kullanıcılar olur da 2.el kombi alarak sorun yaşayan kullanıcılar olmaz mı? Elbette ki olur. Sıfır kombi arızalandığında ve kronik bir sorun tespit edildiğinde değiştirilme gibi bir olasılığı vardır. Ancak bu durum 2.el kombide geçerli değil. Bu yüzden 2.el kombi almadan önce araştırmalarınızı iyi bir şekilde yapmalısınız. Özellikle de güvenilir yerlerden tedarik etmelisiniz ki bir sorun olduğunda yine muhatap olabileceğiniz birilerini bulabilin.

İnternetten Alınan 2.El Kombi Arızalı Çıkarsa Ne Yapılmalı?

2.el ürünü internet sitesinde güvendiğiniz bir yerden satın aldıysanız (bu alanda en çok güvendiğimiz firma kombitamircisi.com.tr firmasıdır. 2.el kombi satışı yapan firmayı tercih edebilirsiniz) ve bozuk çıktıysa direk satın aldığınız yerle görüşmelisiniz. Bu cihaza garanti verilse de verilmese de satın aldığınız yerle irtibat halinde olun ve durumu izah edin. Gönderim sırasında sıkıntı olmuş olabilir veya size bozuk bir kombi satmış olabilirler. Güvenilir bir yer de olsa her aşamada hakkınızı aramanız gerekir. Size bir sorun varsa da bunu baştan belirtmeleri gerekir.

Sonuçta ürün 2.el de olsa bu ürüne masraf ediyorsunuz, para harcıyorsunuz, emeğiniz ve vaktiniz gidiyor. Kim olursa olsun kusursuz bir hizmet almak ister. Cihaz sıfır da olsa 2.el de olsa beklediği hizmet ve ürünle karşılaşmak ister.

Kombiyi bir mağazadan ya da dükkandan satın alsanız bir sorun çıksa en azından mağaza veya dükkana giderek durumu izah edebilirsiniz. Fakat internette daha doğrusu e-ticarette sadece güven önemlidir. Güveneceksiniz ki alacaksınız.

Diyelim ki internette bilmediğiniz bir yerden fiyatı uygun diye 2.el bir ürün satın aldınız. Ürüne garanti verildi, taktırdığınızda arızalı çıktı veya birkaç ay sonra arızalandı. Satın aldığınız yeri arıyorsunuz telefona yanıt veren yok, mail atıyorsunuz cevap yok. Kısacası her aşamada irtibat kurabileceğiniz kimse yok. Bu durumda ne yapacaksınız? Elinizden bir şey gelmez. Mecburen servis çağırıp cihazı kontrol ettireceksiniz ve çıkacak masrafı ödemek zorunda kalacaksınız.

Bu gibi durumları yaşamamak için müşterilerinden olumlu yanıtlar almış, memnun kalınmış, güvenilir, sözünün arkasında duran, ürününe sahip çıkan, müşterisini mağdur etmeyen, tavsiyelerde bulunulan servis veya firmalardan almalısınız. Sizinle satış öncesi ve sonrası ilgilenecek olan firma veya servislerden 2.el kombi almalısınız.

Aksi halde başınız çok ağrır. 2.el kombiye yapacağınız masraflar sıfır kombiye eş değer hale dönüşür, bunu sakın unutmayın…

1 yorum:

  1. Bloğunuzu beğeni ile takip ediyorum. Karşıyaka vaillant servis olarak kaliteli teknik servislerinizde başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil